0

Αυτά τα καθαρά ποδοσφαιρικά πλήρωσε ο Παναθηναϊκός στην ήττα με 3-1 από τον Βόλο.

Για την πιο αστεία αποβολή της δεκαετίας τα είπαμε το βράδυ της Κυριακής και αφήσαμε σε δεύτερη μοίρα το καθαρά ποδοσφαιρικό κομμάτι που αφορά την ήττα του Παναθηναϊκού από τον Βόλο, καθώς όταν υπάρχει μια τόσο άδικη και εξόφθαλμη διαιτητική απόφαση που διαμορφώνει την εικόνα ενός αγώνα, τα αγωνιστικά σε τούτη την γωνιά πάντα θα αναλύονται την επόμενη ημέρα.

Πάμε να δούμε, τώρα, τα όσα πλήρωσε σε αγωνιστικό επίπεδο το σύνολο του Ιβάν Γιοβάνοβιτς:

1. Από το πρώτο λεπτό μέχρι και την φάση του 1-0, ο Παναθηναϊκός παίζει τον Βόλο μονότερμα. Δεν τον αφήνει να βγει από την περιοχή του, κλέβει εύκολα μπάλες ψηλά με έναν καταπληκτικό Σεμπάστιαν Παλάσιος, δημιουργεί ευκαιρίες με αρκετά μεγάλη συχνότητα. Έχει 55% κατοχή της μπάλας οι φάσεις που έχει δημιουργήσει μέχρι και το ημίωρο, δηλαδή βάσει της ποιότητας των τελικών του θα… έπρεπε να έχει σκοράρει τουλάχιστον μία φορά.

Και σε αυτό τον αριθμό δεν υπολογίζουμε τις τουλάχιστον δέκα επιθέσεις με εξαιρετικές προϋποθέσεις που ολοκληρώθηκαν με μια πρόχειρη τελική πάσα ή μια κάκιστη σέντρα. Σε εκείνο το διάστημα το Τριφύλλι έδειξε τεράστια επιπολαιότητα στις τελικές του επιλογές και προχειρότητα. Έλλειψη συγκέντρωσης και καθαρού μυαλού. Υπάρχουν δύο συγκεκριμένες φάσεις(9′ και 36᾽) όπου ο σέντερ φορ, Φεντερίκο Μακέντα, λειτουργεί αναποτελεσματικά σε περιπτώσεις που η δουλειά του είναι να στείλει την μπάλα στο πλεκτό.

vaxld

Στο 9᾽, στη μεγαλύτερη ευκαιρία από αυτές, ο Ιταλός φορ έχει… φάτσα όλο το τέρμα. Καθαρό οπτικό πεδίο, την μπάλα ιδανικά στρωμένη στο δεξί. Σαν πέναλτι είναι η φάση απλά λίγα μέτρα πιο πίσω από την άσπρη βούλα. Αντί να εκτελέσει τον Κότνικ έκανε… κάτι σαν σουτ που βρήκε στο σώμα του αντίπαλου αμυντικού. Σε αντίστοιχη περίπτωση ο Καρλίτος θα είχε ανοίξει το σκορ και αυτή είναι η μεγάλη διαφορά του Ισπανού με τον Ιταλό. Αυτές τις φάσεις ο Τσάρλι τις κάνει γκολ και η απουσία του είναι τεράστια, καθώς αν το έχουμε ξεχάσει στο έμψυχο δυναμικό της ομάδας υπάρχει killer. To αν υπάρχει ένα 9 επιπέδου Μπεργκ που να παίζει το ίδιο καλά εντός και εκτός περιοχής, είναι μια άλλη συζήτηση…

2. Όλο το παιχνίδι αλλάζει στην φάση του 34᾽, εκεί όπου ο Γιάννης Κότσιρας έκανε ακόμη ένα χοντρό λάθος την φετινή περίοδο, ένα λάθος το οποίο πληρώνει ακριβά η ομάδα του. Κάτι παρόμοιο είχε κάνει και στο ντέρμπι με την ΑΕΚ. Ο Έλληνας μπακ βρέθηκε στο αρχικό σχήμα μετά τον τραυματισμό του Χουάνκαρ και την απόφαση του Γιοβάνοβιτς να μεταθέσει τον Φακούντο Σάντσες αριστερά και να αφήσει στον πάγκο τον Ηλία Χατζηθεοδωρίδη. Εκ του αποτελέσματος ο Σέρβος τεχνικός δεν δικαιώθηκε από την επιλογή του να παίξει με δύο δεξιούς μπακ στα δύο άκρα. Θα μπορούσε να δείξει εμπιστοσύνη στον Χατζηθεοδωρίδη, ο οποίος ήταν καλός στην μοναδική του βασική εμφάνιση στο 2-0 επί του Ατρομήτου. Ανεξάρτητα από αυτή την επιλογή, ο Κότσιρας συνεχίζει να παρουσιάζει μια εικόνα αρκετά προβληματική που δεν θυμίζει σε τίποτα τον ποδοσφαιριστή που βλέπαμε με την φανέλα του Αστέρα Τρίπολης. Αμυντικά και πολύ περισσότερο δημιουργικά.

gkx

3. Στο δεύτερο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός δεν κατάφερε να βγάλει αντίδραση, δεν μπόρεσε να πάρει την μπάλα στα πόδια του. Ο Βόλος από το 46′ μέχρι και το 75′ είχε 60% κατοχή, άριστη οργάνωση με και χωρίς την μπάλα, εκμεταλλεύθηκε στον απόλυτο βαθμό το αριθμητικό πλεονέκτημα που του χάρισε ο Ολλανδός διαιτητής. Οι πράσινοι δεν είχαν την ενέργεια άλλων παιχνιδιών, δεν είχαν καθαρό μυαλό και δεν έβγαλαν τον χαρακτήρα που θα έπρεπε να βγάλουν για να μπορέσουν να πάρουν κάτι από το παιχνίδι. Από τις αλλαγές, Βιτάλ και Ιωαννίδης ήταν σαν να μην μπήκαν ποτέ στο παιχνίδι ενώ μόνο ο Χατζηθεοδωρίδης βοήθησε, με το πέναλτι που κέρδισε στο φινάλε του ματς.

4. H κλάση του Φαν Βέερτ. Ο Ολλανδός φορ πραγματοποίησε μια φανταστική εμφάνιση με δύο γκολ, καθαρά προσωπική υπόθεση, δύο γκολ ᾽᾽δικά του᾽᾽ 100%, δείγμα της ποιότητας που διαθέτει. Στο πρώτο καταλαβαίνει την… γκάφα του Κότσιρα και από μία πραγματικά πολύ πλάγια και δύσκολη θέση, ανοίγει το σκορ. Στο 2-0 προλαβαίνει τόσο τον Βέλεθ όσο και τον Σένκεφελντ και βάζει το πόδι του πραγματικά τέλεια για να περάσει την μπάλα από την… μύτη της βελόνας. Ο σέντερ φορ του Βόλου ήταν ο καθοριστικός παράγοντας για την νίκη της ομάδας του.

5. Η χειρότερη εμφάνιση του Αλμπέρτο Μπρινιόλι κάτω από τα δοκάρια του Παναθηναϊκού. Ο Ιταλός πορτιέρε μπορεί να μην φέρει τεράστια ευθύνη σε κανένα από τα τρία γκολ, όμως και στα τρία θα μπορούσε να έχει αντιδράσει καλύτερα. Στη πρώτη θα μπορούσε να πέσει στα πόδια του Φαν Βέερτ και να του κλείσει το οπτικό πεδίο πριν τον περάσει ο Ολλανδός, δεν είχε καλή αντίληψη της φάσης.

Στο δεύτερο δέχεται γκολ από την κλειστή του γωνία, γιατί λανθασμένα θεώρησε πως η μπάλα δεν μπορούσε να περάσει από εκεί που πέρασε και στο τρίτο εκτιμά λανθασμένα ότι μπορεί να προλάβει τον Ορόζ στο ύψος της μεσαίας γραμμής. Επιπρόσθετα στο 1-0 χάνει την μπάλα έξω από την περιοχή από τον Φαν Βέερτ σε μία κάκιστη επιλογή, που είχε ως αποτέλεσμα να κινδυνεύσει σημαντικά η ομάδα του.

 

Και όμως οι Πέισερς κρατούν τον Κίφερ Σάικς μέχρι το τέλος της σεζόν

Previous article

Ο δεκάλογος της συνέντευξης του Ερασιτέχνη για τον Βοτανικό

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.